Управление на имоти в Гърция
След финализиране на всички формалности, вие ставате щастлив собственик на частица от Гърция. Нормално е да се запитате какво следва от тук нататък?
Повечето компании се разделят с клиента и в повечето случаи не се срещат отново. За разлика от нас, те не предлагат услуги, свързани с поддръжка и управление на имоти. За тях работата приключва с подписването на сделката и това, че ви предстои да обзаведете дома си, да свържете телефон и интернет, да си направите ландшафтен дизайн или басейн тях не ги касае. Кой ще поддържа къщата във вашето отсъствие и ще почисти преди пристигането ви също е важен проблем, който повечето компании за строителство и продажба на недвижими имоти неглижират.
Услугата управление на имоти на Grekodom Development е решението на тези проблеми. Основната цел на всичките компании в Mouzenidis Group е да ви осигурят приятно и комфортно пребиваване в Гърция.
Следпродажбените услуги на нашата компания са:
- грижи за вашия имот (проветряване, проверка за безопасност, почистване, както е посочено в договора, и т.н.);
- плащания на комунални услуги;
- необходими домакински работи;
- информиране на собственика за състоянието на имота;
- помощ при наемането на персонал;
- подобрение на дома и парцела;
- съдействие при покупка на обзавеждане, домакински уреди и др.;
- организация на козметичен или основен ремонт;
- организация на охрана и монтаж на алармени системи;
- в случай на авария обаждане на електротехник, водопроводчик и др.;
- консултации по различни въпроси.
Управление на имоти за клиенти на Grekodom Development
Отделът за поддръжка (HCS) на компанията Grekodom се грижи по въпроси от жилищен и комунален характер. Дейността на този отдел е да осигури необходимото управление на имоти в Гърция. Също така, извършва всички необходими комунални услуги. Нашата компания представлява интересите на клиента в Гърция. По желание на клиента, тя прави от неговото име връзка с електрозахранването, водоснабдяването и интернет доставчиците.
Начин на плащане на разходите за имота
За да може нашата компания да извършва дейности от името на клиенти са необходими документи. Например споразумение за покупко-продажба и пълномощно от името на клиента. Плащането на сметките може да се извърши с депозит или дистанционно, чрез офисите на Grekodom Development и «Музенидис Травел».
Управление на имоти и плащане на сметки в Гърция
За всяка извършена дейност и всяка предоставена услуга изпращаме разписки на електронната поща на клиента. Оригиналите на тези квитанции се съхраняват в архивите на нашия централен офис в град Солун. Всеки клиент има достъп до собствените си квитанции по всяко време.
Сметката за ток се изпраща веднъж на всеки два месеца. В нея са включени :
- месечна абонаментна такса;
- събиране на боклука;
- нуждите на общината;
- данък за телевизията.
Сметката за вода се изпраща на всеки четири месеца. В Солун и на всеки шест месеца. В района на полуостров Халкидики, размерът се определя според брояча. В нея са включени :
- месечна абонаментна такса,
- нуждите на общината.
Адресът за доставка на сметките е този на централния офис на Grekodom Development.
Договор за предоставяне на услуги за управление на имоти
За предлаганите от Grekodom следпродажбени услуги се сключва споразумение със собственика на имота. В тях се постановява техния предмет - списък и количество на услугите; съдържание - права и задължения на страните, а също и времето на изпълнение и други типични елементи на официалния документ. Въз основа на договора клиентът ни изпраща ключовете на имота.
Предлагаме да се запознаете с краткото описание на услугите, предоставени при споразумение за управление на имоти. В него оцените ползите и привилегиите на сътрудничеството с нашата компания.
Услугите по управление на имоти включват елементите, изброени по-долу:
1. Проверка на помещения, водоснабдяване, електричество. Можете лесно да се грижите за своя бизнес у дома. Вашият имот в чужбина се посещава веднъж месечно от упълномощен служител на компанията Grekodom Development. Всичките възможни проблеми, в зависимост от ситуацията или се решават на място или се довеждат до вниманието ви.
2. Уведомление на собственика в случай на проблеми. Определянето на разходите за отстраняването им, чрез консултация с квалифициран персонал. С ваше съгласие на условията и необходимите разходи всички дефекти ще се коригират.
3. Проветряване на помещението. От дългото отсъствие затворените помещения страдат от влага и други странични поражения. Едно посещение на месец ще бъде достатъчно, за да се избегнат неприятните миризми и неблагоприятни последици от влага.
4. Плащането на текущи сметки. Плащането на сметките за комунални услуги и данъците се извършват своевременно и без допълнително заплащане от 10 евро за всяка сметка, която се изисква при липсата на това споразумение.
5. Снимки от състоянието на имота. С подписването на договора, собственикът получава доклад със снимки по електронна поща в края на всеки календарен месец.
Цена и условия на договора за управление на имоти:
Цената на всички тези услуги е 50 евро на месец. Това споразумение може да бъде сключено за минимален срок от шест месеца или една пълна календарна година.
Допълнителни услуги, които могат да бъдат включени в договора:
- грижи за недвижимия имот в Гърция
- подобрение на дома след закупуването му
- монтаж на алармена система
- съединителни услуги за контрол на службите за сигурност
- поддръжка и ремонт
- грижи за градината и околностите (в зависимост от площта на обекта и броя на дърветата)
- почистване и поддръжка на басейни (в зависимост от сезона)
- подготовка за пристигането на собственика(клиентът трябва да уведоми дружеството седмица предварително)
- посреднически услуги в подаването на годишната данъчна декларация
- посреднически услуги на счетоводител, нотариус, адвокат, преводач
- посреднически услуги в доставката на дизелово гориво и дърва за огрев (клиентът трябва да уведоми дружеството седмица предварително)
- посреднически услуги VIP-трансфер.
Всички допълнителни услуги се разглеждат поотделно и ако е необходимо се включват в договора.
Свързване с интернет
Нашата компания предоставя услуги по свързване с интернет по няколко начина:
1) Фиксирана връзка
Има два вида на фиксирана връзка:
A. Договор с минимален срок от една година.
B. Договор за период от шест месеца (от 01 юни до 30 септември, плюс месец на новогодишните празници и месец за Великденските празници.)
При фиксирана връзка, освен интернет, ще имате 250 минути безплатни разговори към стационарни и 30 минути към мобилни телефони на месец в Гърция. Както и безплатно caller ID за входящи повиквания и 2 месеца безплатна антивирусна защита.
2) Флашка или мини-рутер
А) Флашка
Минималния срок на присъединяване - 12 месеца (едновременно свързване до 10 устройства). Максималната скорост на предаване на данни - 21 Mbps с ограничен максимален обем от 20 GB на месец.
Б) Мини- рутери
Ограничаване на количеството на информация - 20 GB на месец (всеки допълнителен GB се заплаща допълнително).
3) Сателитен интернет
Този метод се предлага при сключен договор за две години. Голям плюс е фактът, че оборудването е безплатно. Разходите за връзката се включват в първата сметка. Минус (за някои може да бъде плюс) - след свършването на месечния обем достъпът напълно спира.
Също така, в някой "пакети" се предлага неограничено ползване на интернет на разположение от 00:00 до 06:00 часа.
Ако клиентът не желае да сключи дългосрочен договор за предоставяне на услуги за управление на имоти, нашата компания осигурява еднократни услуги.Те са при поискване и без подписване на договор. Така например, плащането на сметките за електроенергия ще струва 10 евро.
За допълнителни въпроси винаги можете да се консултирате с нашите специалисти.
От този линк, можете да видите и разпечатате "Договор за предоставяне на услуги, свързани с управлението и спазването на имуществото", който се подписва от частно лице. Също и "Споразумение за предоставяне на услуги, свързани с управлението и спазването на имуществото", което се подписва от юридическо лице.
Радвайте се на живота в Гърция и оставете на нас да се погрижим за нуждите ви!